9 Eylül 2011 Cuma

T.I.R.A.Ş. Part 1**

**Toplumun interesting ruhsallığına aklına şaşırıyorum.

*21. yy olsa da çağ , hala kocakarı muhabbetleri dönüyor.Yok efendim çocuklar kahve içmez sonra kara olurlar.İşte tencerenin dibini yalama düğünün de kırmızı kar yağar.Birinin elinden bıçak,makas alma kavga edersiniz.Siyah çorabında beyaz iplik varsa sevdiğin seni düşünüyor.Geceleri sakız çiğnenmez,ayna kırmak uğursuzluktur bla bla bla...Komik  evet ama bunlara inan insanlar çok.Hepsi gerçek olsa da kahve olayında sorun var. Çok severim ve hep içtim.O kara olma meselesi bende ters tepti kocaman teyzelerim. <3

* Facebook insanları kendilerini bişey sanmalarını sağlıyor.Açıyorum  birinin profilini , bildiği diller yerine  gözümüze soka soka yazdıkları; ingilizce, almanca, italyanca, yunanca, arapça, bulgarca, onca bunca.Sorsan evet hayır demeyi bilmez, yazmış oraya allah ne verdiyse.Bu kadar olamaz, olmamalı.İtiraf edin birşey bildiğiniz yok gençler.o.O Ben minik kuzenim eylülün dilini çok iyi biliyorum mesela ama yine de yazmıyorum.
    fu: su
    fufu: süt
    dade gitmek: gezmeye gitmek
    tatti: yatmak
    eeeee yap: uyumak
    nemnem: meltem
    mama: her türkü yiyecek
  Dil budur, ben bunu  çok iyi konuşur ve anlarım:)
  Bi de facebookta şu paylaşılan resimlerin altına yazılan destansı şiirler?! Çok seviyor olabilirsin şiiri.Tek kıta yaz, olmaz mı git notlarına yaz.Yorum yapıcaz diye fareyi bir saat aşağı sürüklüyoruz, sonra da  hevesimiz kaçıyor.

*Sokaktan geçen herhangi bir kadına sorun mutlaka rejimdedir.Zayıflayamıyorsa metabolizması yavaştır ondan kilo verememektedir.Bir de  zayıf  ve fit olan kadınlar var aramızda ki onlar geceleri deli gibi ; makarna, tabak tabak pasta,şerbetli tatlı, çikolata yerler  ama kilo alamazlar.Aslında hallerinden hiç memnun değillerdir.Ne olurdu sanki Jennifer Lopez popoları olsa.Hay allah olmayınca olmuyor!
 Onlar dayaklıktır bu kadar.

*'İncir Reçeli' adlı sinema filmini beğendim.Yine bir çiftimiz var malumunuz,ayrılıp barışma dönemleri ve sonunda birinin ölüp öbür dünyaya göç etmesi vs. Buralar zaten bildiğimiz kısımlar beni mutlu eden kız ne trafik kazasından gitti ne kanserden.Esas kızımız aids'ten öldü yahu! Filmin ilk yarısı iyiken ikinci yarısı sıkıcı olsada aids  durumu kurtardı.
   'Aşk tesadüfleri sever' gibi vasat ötesi filmi allayıp pulladılar, bıktırdılar.(Filmi izlememe tek neden çakma Johnny Deep , Mehmet Günsürdür.) Sonun da cılkı çıktı.İncir reçeli de bu yolda ,b*kunun çıkmasına az kaldı.Hergün filmden bir kesit ,bir söz ,birşeyler,,, yeteriniz millet.O filmden alıntı yapmayın artık.

*Her zaman bir galatasaraylı haklıdır canım .Bak şimdi;
  X- man:Abi galatasaray bu hafta yenildi.
  O yeeh-man: Olsun oğlum bizim uefa kupamız var.
  X-man: Abi kırmızı kart yedi sizin gsli oyuncu.
  O yeeh-man:Uefa kupası bizde olum bi cacık olmaz.
  X-man:Abi  bu sezon maddi yönden gs  kötü,takım da kötü oynuyor,taraftar da memnun değil ne diyorsun?
  O yeeh-man:Oğlum bırak dedim sıkma canını bizim uefa kupamız var.
  Onların kupaları var canım.Kazanınca, sevinçten zıplarken düşürüp kulpunu kırıp,yapıştırdıkları bir kupaları.(Gslilere göre efsane tabi bu durum.) İşin özü gs ile ilgili her eleştiride , gslıların temcit pilavı gibi tekrar tekrar eufa kupalarını konuşmalarına uyuz oluyorum.


*Ulu orta geğirmeyi erkekliğin şanından sayan ayılar yaşıyor aramızda yemin ediyorum.

*Bir kitle var ki onlar ;  taksi,otobüs,tır,kamyon fark etmez , araç hareket halindeyken ayağını cama dayamaya yada camdan dışarı sarkıtmaya meraklıdır.Genelde beyaz çorap giyerler yada çorap giymezler.

*Serdar Ortaç'ı kendimi bildim bileli birine benzetirdim  ama kim olduğunu çıkaramazdım.Büyük gün bugünmüş :
  jet leeye benziyor buldum!!!

*Hande Yener sevgilisi Sinan Akçilin şarkılarını kasaya kilitliyormuş.Bence Sinan Akçili de kitlesin.Çok korkunç şarkı söylüyor aga.

*Panpiş in kanka out. Hey gidi Hilal..

*Şimdi ki çocuklara acıyorum.Tv de adam gibi çizgi film yok.Ben iyi hatırlıyorum sabah erkenden babamla kalkardım sırf çizgi film izlemek için.Tsubasa vardı efsaneydi.Jetkiller,taş devri,winnie the pooh,bugs bunny,ay savaşçısı,pokemon.. Ne izlerdik.Hele şeker kız Candy. Pembe dizi gibiydi.Hanım evladı, her ana babanın isteyeceği bir damat olan Anthony ölür, yaralı ceylan şeker kız teselliyi serseri Teri de bulur.Teri ile candy öpüşür biz gözlerimizi kaparız falan.wa ta şi va wata şiva candy tekerleme olmuş dilimize.Allahım  ne entrika ne entirka.Ağzımızın suyunu akıta akıta izlerdik.Hele pokemonlar! Ash'in bi pokemonu evrim geçiricek, turnuvaya katılacak diye hop oturup hop kalkardık.
  Ne derece bir bağımlılık yapıyorsa artık, kendini  pokemon sanıp çatıdan,balkondan atanlar vardı.
Garip bir durum.Bizim zamanımız da baby tv gibi kanallar yok tabi 24 saat yayın yapsın.Uykudan feda ede ede izliyorduk anca belli saatlerde.Memnunum ama iyi ki yokmuş ben de izlemişim pokemonları.Hiç bi atraksiyon olmayan çizgi filmler var.Caillou mesela.Aptal kel kafalı bi çocuk mu bebek mi neyse.Her haltı doğru yapıyor, kusursuz,örnektir her eve lazım.Çok sıkıcı böyle tvden keyif alınmaz.Son dönemde beğendiğim tek çizgi film Ben ten.Savaşıyor kazanıyor, mücadele ediyor. Çocuk hayatı öğretiyor hehe :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder