11 Mart 2012 Pazar

Naçizane

     
        Bilmelisin ki bu kışı da eldivenim olmadan geçirdim.Ellerim hep ceplerimdeydi.Halimden memnundum.Çünkü baktığım eldivenlerden hiçbirini sevmedim.O yüzden de almadım.Önümüzde ki sezon çıkacak yeni eldiven çiftlerini bekliyorum.
        Bilmelisin ki bu ara kusursuz çemberler çizmeye çalışıyorum, hiç elimi kaldırmadan.Çok aptalca değil mi? Ama ben seviyorum.Düzgün çizmek , bir öncekinden daha iyi, daha iyi...Sonra bu çemberleri insan kafalarına dönüştürüyorum.Bir nevi karikatür gibi.Farklı tipler de onlarca surat, çizip karaladığım,buruşturup çöpe attığım.(Bir kaç tanesini sana benzettim, saklamadım ,kızarsın diye onları da attım.)
        Bilmelisin ki bu ara değişiklik arıyorum.İşe uykudan başladım.Farklı  saatler de yatıp ,farklı saatler de kalkıyorum.
 Çok fazla çay içer oldum.İnce belli de bazen 7, bazen 8,9...Kitap okumaya devam da, yazmayı bir süreliğine bıraktım.
 Daha sakin şeyler dinler oldum.İçinde yoğun, hareketli ritimler taşımayan müzikler.Sonra olips; mentol ve okaliptus aromalı bonbon şekerler var ya onlara sardım.Hep çekmecemde mevcut.Buz dolabım da da havuç.Olmuyor akşam yemeğinin yanında yoğurtlu havuç olmadan olmuyor.
Mart ayı da geldi, kedi etrafta çok, malum..
   Mutfakta takılıyorum bu ara.Yeni bir tane daha masamız oldu.Danone yoğurdun kabını yıkayıp kalemlik yaptım.Kalemleri ona koydum, kalemliği de masaya.Şöyle düşün tuzluk,şekerlik ve kalemlik yan yana.İki beyazın yanında renkli cisimler ,güzel oldu.
        Bilmelisin ki iyiyim.Her şey bildiğin gibi aslında.Yalnız havalar da bi ısınamadı.Camdan bakmak için kalktım az önce, şöyle çarşı ışıklarına göz gezdireyim dedim; ama ne mümkün.Camlar hep buhar olmuş.Bundan nefret ediyorum işte.Burnumuzu çeke çeke okula gitme günleri sona ersin.Güneşi özledim fazlasıyla.
       Şunu bilmelisin ki diye başka bir cümleye başlayacaktım ki , an itibariyle vazgeçtim.Zaten biliyorsun son söyleyeceklerimi,hep bildiğini...Geriye kalan bilmediklerini, artık bildiğine göre, ben yeni şeyler bilebilmek için bilmediğim şeyleri öğrenmeye gidebilirim.

1 yorum: