8 Mayıs 2012 Salı

Olmalı, bir yer olmalı

    Kendini kandıra bildiği kadar mutlu insan sanırım.Önemi yok hiç bir şeyin desem de , uykum kaçmışsa sabahın körün de ,demek hala  önemi var.Dün dünde kalmış, yıl yılda da, geçen sadece zaman olmuş belli ki.Çünkü hala aynı yerde duruyor yılda kaldığını sandıklarım.
    Gözden akan yaşta yok üstelik.Acı bir yumruk gibi.Bittiğini  sanıyordum, başladığımız yere geri dönmüşüz yeni görüyorum. Belli ki  ben hiç başlangıç çizgisinden  ayrılamamışım, oturup öylece kalmışım.Gidenlerin geldiğini görünce sevinmek boşunaymış, el sallama vakti tekrar gelmiş hepsi bu...Tur bindirme derdin de birileri.Kimsede anlamaz zaten, anlayamaz.Bu sefer gerçekten yalnızım, bu sefer gerçekten zor  her şey.Bu da geçecek elbet, yavaş yavaş olsa da, vurucu olsa da bitecek.Sadece hızlı olsun isterdim.Zaman bardakta ki su olsa, tek seferde pipetle çekebilseydim.Neyse sorun değil , geçecek..
     Bir yerin arayışındayım .Unutmak hemen oraya vardığın da mümkün olan bir yer.Pastel boya renklerin de , şeker kokan mis gibi bir yer.Alice'in Harikalar Diyarı gibi mesela.
     Nerede olduğunu bilmediğim bir yerin özlemini duyuyorum  sadece ve oraya gitmek istiyorum.Bu sefer ben de gitmek istiyorum.



2 yorum:

  1. götür beni gittiğin yere melt because i wanna live in a wonderland like Alice, too :))

    YanıtlaSil
  2. gidersem, sevdiğim herkesi her şeyi götürücem zaten, orada mutlu mesut yaşayalım :)

    YanıtlaSil