11 Şubat 2011 Cuma

Benim Annem...

Bir tanedir çünkü;
Arayıpta  bulamadığımı,tek seferde eliyle koymuşcasına buluverir bana.
Hasta olduğumda en çok o üzülür.
Moralim bozuk olduğunda en çok o düşünür.
Kek yapmaya çalışırken içine,sıcak süt koyup,kekin kağıt gibi olmasına neden olduğumda,' krema dökelim,kabarmış görünsün'  dememe aldırış etmeyen odur.
Superman gibi uçamasa da,Spiderman gibi atletik hareketler yapamasada,Batman'in teknolojinin son ürünü olan alet edevatına sahip olmasa da benim favori kahramanımdır.
Beraber film izlemesi farklıdır.
Sürekli kalkıp telefona,yemeğe,komşuya bakıp, gelince 'Ne oldu,ne oldu?' diye benden cevap almaya çalışandır.
Temizlik yapmayı her daim seven,benim isteksizliğimi 'yaptığın bana ise öğrendiğin kendine' özdeyişi ile örtük mesaj vermeye çalışandır.
Büte kaldığımda ' E kızım çalışmadın mı?' dese de,bütten geçtiğimde 'Benim kızım çok çalışır' demeyi bilendir.
Brokoli ve bezelyeyi benim kadar sevmeye çalışan,
Off,pff,o ve f gibi ünlemlerimi en çok duyan, 
Sorduğum (saçma da olsa) sorulara cevap arayandır.
Sürekli konuşup kafa şişirmeme kızmayan
Yaptığım her türlü sakarlığa gülüp geçmeyi bilen,
Nasihat üstüne nasihat veren,
Benim her  halimi seven,mükemmel bulan; fakat en çok eleştirendir.
Benim annem; canım,arkadaşım,kimsenin bilmediği süper kahramanımdır.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder