4 Şubat 2011 Cuma

Vazgeçilmezim

   Baş ucu dostum,düşmek üzere olanı yakalayan süper kahramanım 'selpak'.Seninle ne zaman tanıştık hatırlayamadığım kadar eski.Nefret ettiğim şu kış aylarında daha bir kanka oluyoruz,yaza doğru bir ayrılık dönemine girer gibiyiz derken bahar gelir ve sen yine elimde, cebimde,çantamda. Yaşam alanım nerde sen orda.Hep yanımdasın,bazen yastığımın altında, montumun cebinde.Elime attığım herhangi bir cepli ,gözü olan eşyamda bana tutunacağını bilirim ,sadakatin baki..Sevgilim gibisin yahu.Alerjik hapşırık  krizi geldi koş selpak,ağlıyorum gözyaşımı sil selpak,grip oldum kurtar selpak,sakarlık yaptım temizle selpak.Her  daim işin apak apak yapmak herşeyi selpak.Seviyorum lan seni.Renkli olmasanda her daim mentollü bulamasamda ölümüne kankamsın ve iyi ki varsınn,iyi ki alerjim sevmeye zorlamış seni!!

1 yorum: